Tekints a jövőbe - ZERO DS ZF14.4
Különleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbJó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.
Különleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbÖsszesen 62 különböző nemzetközi díjat nyert el a 2018-ban bemutatott elektromos Jaguar. Talán a 3 legfontosabb közöttük a 2019 Év autója, 2019 Legzöldebb autója és 2019 Legjobb dizájnnal rendelkező autója. Ennyi díj után komoly elvárásaink lesznek. Vajon képes mindennek megfelelni a prémium kategóriás villanyautó?
olvass továbbHa nem szeretne valaki elveszni a tömegben és ha többet jelent számára az autó egy tárgynál, akkor megérkezett. Ez a Maserati. Ennél stílusosabb járművet nem tudok elképzelni. Persze lehet találni ezernyi részletet, amely ezt bizonyítja és amire megpróbálok majd kitérni, de nem mindenki fogja tudni megérteni ezt az érzést. A Maserati Hungary-nak köszönhetően, mi bepillantást nyerhettünk ebbe a világba.
olvass továbbMondhatná bárki, hogy 300 köbcenti az egy robogóba való méret és nem alkalmas rendes motoros élményhez. Hát aki ezt mondja, az nem ült még az MT-03-on.
olvass továbbMeg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.
olvass továbbRégen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.
olvass továbbA Covid-19 járvány karantén időszaka előtt pár nappal még maszk nélkül láthattuk a Peugeot 2008-at, ugyanis akkor volt a hivatalos sajtóbemutató. Vészterhes időszak következett ez után az autó kereskedelmében és természetesen a gazdaság más pontjain is, amely mind a mai napig érezteti hatását. Ahhoz, hogy a vásárlói kedv visszajöjjön, talán pont ilyen autókra van szükség.
olvass továbbA Volkswagen autóit rendszeresen azzal bélyegzik meg, hogy unalmasak. Sokszor hallhatjuk, hogy tucat autókat gyártanak. Nem vagyok az ügyvédje a cégcsoportnak (sajnos), de hosszasan tudnám sorolni az ellenpéldákat. Felsorolás helyett viszont legyen szó inkább a valóságról: itt a T-Roc tető nélkül!
olvass továbbElképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.
olvass továbbSikerült megint egy óriási presztízzsel és hagyományokkal rendelkező motor új kiadását górcső végre kapnunk. Ez pedig nem volt más, mint a hatalmas, több mint 400 ezer km2 kiterjedésű, saharai területről, a Ténéré -ről elnevezett Yamaha motor kipróbálása.
olvass továbbA Niroval a KIA korrigálta a csorbát, amit a Soul EV nem túl sikeres eladásai produkáltak. Emészthető formájú elektromos autót dobtak piacra ezzel a kivitellel.
olvass továbbTalán az egyik legnehezebb dolog egy ikonról, egy legendáról leírást készíteni, hiszen majd mindenki ismeri, évtizedek óta, egészen pontosan 55 éve az amerikai életérzés megtestesítője. Rengeteg ember bakancslistáján szerepel és ez egyáltalán nem véletlen.
olvass továbbMegújult a Sssangyong Rexton G4, a márka zászlóshajója, így kapva-kaptam az alkalmon, hogy újra beleülhessek. Sokan meglepődhetnek ezen, hogy miért örültem ennek ennyire, hogy egy kevéssé ismert márkát újra tesztelhetek. Remélem a cikket követően mindenkiben eloszlanak a kérdőjelek.
olvass továbbA címmel ellentétben a Rebel csak első látásra cuki, illetve a cuki kifejezés kizárólag a méretekre vonatkozik. A retro design és a modern technika találkozása, amely relatív kevés pénzért remek élményt ad.
olvass továbbA Hyundai ezúttal nem ment a véletlenre és olyan autót tervezett, amellyel gyakorlatilag nem lehet hibázni. Az egyik legnépszerűbb szegmensben, a kis kategóriás SUV kategóriában jelentek meg a Konával 2017-ben. Nem akarták, hogy a hajtáson bárki is összevesszen, éppen ezért szinte minden alternatíva elérhető - benzines, dízel, elektromos és hybrid.
olvass továbbAz első generációs Koleos tipikus példája volt a kívül csúnya, belül szép formatervezésnek. Nem volt rossz autó, de egyáltalán nem az európai ízlésre lett tervezve. Nem csoda, hiszen egy Samsung által tervezett autóról volt szó. A második generáció sokat lépett előre, rengeteg vagy már-már minden formajegyében Renault.
olvass továbbA Suzukinál egyértelműen a retro van napirenden. A megvalósítás módja pedig ez esetben zseniális. A retro szót, a V-Strom esetében számomra fájdalmas kiejteni, hiszen aktív emlékeim vannak 1988-ból, amikor ennek a típusnak az őse megszületett, és nehezen fogadom el, hogy már ennyire öreg vagyok. De ki lehet mondani, a V-Strom legendává lett rövid idő alatt, így joggal nyúlhat vissza már a gyökereihez, miközben valami egészen újat kínál.
olvass továbbHát igen, ez különösen igaz a villanyautókra. Az Ioniq-ra nem kevésbé, hiszen a legújabb 2019-ben megjelent változata a korábbinál is jobban csábít arra, hogy alaposan rátapossunk a gázpedálra. Akarom mondani a villanypedálra.
olvass továbbA mai cikket pszichológiai gyakorlattal kezdjük. Hunyja be mindenki a szemét és zárjon ki minden prekoncepciót, előítéletet és akár politikai meggyőződést. Gondolja végig, hogy mire is használ egy autót. Miért van rá szüksége? Ha mindez megvan, akkor kinyithatja mindenki a szemét és most olvassa el a Lodgy tesztet.
olvass továbbSzerencsés, aki az Africa Twin egyik változatát vezeti vagy legalább teszteli. Így el tudja mindenki képzelni, hogy miként éreztük magunkat, amikor egymást követően teszteltük az Africa Tiwin Adventure Sportot és az alapváltozatnak tekinthető Africa Twint. Soha nem volt még ilyen, de ezt követően nem a fullos verzióra, hanem az alapra vágyom jobban.
olvass tovább